سفارش من چگونه بسته بندی می شود؟
من اشتباه کردم و می خواهم سفارشی را که قبلا ثبت شده است اصلاح کنم
از کجا می توانم جزئیات سفارشاتم را پیدا کنم؟
پس از ثبت سفارش من چقدر طول می کشد تا ارسال شود؟
کد رهگیری سفارش کجا قرار می گیرد؟
آیا گزینههای اضافی برای بستهبندی هدیه دارید؟
جزئیات سفارشهای قبلی را از کجا میتوانم پیدا کنم؟
آیا میتوانم سفارشی را که با پست ویژه و یا پیشتاز ، ارسال شده رهگیری کنم؟
میتوانم کالایی را که سفارش دادهام با مراجعه به جنگل بلوط به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود ؟
آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟
آیا ارسال سفارشات فوری می باشد؟